Najnowsze wpisy, strona 2


mar 04 2008 Marketing afiliacyjny
Komentarze: 0

Marketing afiliacyjny - jest to podział zysków pomiędzy reklamodawcami/sprzedawcami internetowymi a wydawcami/handlowcami, w którym wynagrodzenie oparte jest na wskaźnikach wydajności; zwykle przybiera formę sprzedaży produktów i usług, kliknięć, rejestracji, czy też inną formę mieszaną.

Odsyłacze ze wskazaniem afiliacji - Jest to system afiliacyjny oparty na klikaniu w odsyłacze. Odsyłacze z afiliacją do sieci handlowej zwykle, ale nie zawsze, zawierają w adresie URL identyfikator partnera, np. w formie PartnerID=19555&ProduktID=508. Partner wskazany w odsyłaczu zwykle dostaje prowizję za klientów, którzy złożą zamówienie dzięki tak oznaczonemu odsyłaczowi. Odsyłacze ze wskazaniem afiliacji nie powinny być nigdy dodawane do Katalogu.Strony składające się głównie z odsyłaczy ze wskazaniem afiliacji albo takie, których głównym celem jest przeniesienie ruchu na inną stronę w nadziei uzyskania prowizji od zakupu, nie wnoszą niepowtarzalnych treści i nie powinny znaleźć się w Katalogu. Jednakże strona, na której odsyłacze afiliowane są jedynie uzupełnieniem oryginalnej, wartościowej treści, może być przydatna dla katalogu (na przykład strona miłośnika piosenkarki, zawierająca obok wywiadu z nią i jej zdjęć odsyłacz do sklepu z jej płytami).Afiliowane strony sprzedawców (ang. Fraternal Mirrors). Strony Fraternal Mirrors mają tę samą treść, ale inny wygląd. Są one trudniejsze do wyśledzenia, gdyż są tak zaprojektowane, aby wyglądały inaczej, ale dokładne sprawdzenie pokaże, że oferują dokładnie te same produkty czy usługi, co inna stowarzyszona firma. [[The are usually set up by merchants as affiliate, reseller, or lead generator sites.]] Na przykład strony sprzedające produkty lub usługi innej firmy i zarabiające na tym pewną prowizję są stronami afiliowanymi. W zasadzie nie publikujemy w ODP tego rodzaju stron, chyba że zawierają one własną, wartościową treść, która będzie dla użytkownika końcowego naprawdę użyteczna.Strony przedstawicieli marketingu wieloszczeblowego (MLM)

Pozycjonowanie, Reklama i Zarabianie w Internecie, Marketing Afiliacyjny

lut 06 2008 Open Source - początki
Komentarze: 1

Na początki Open Source złożyło się wiele istotnych czynników. Idee towarzyszące otwartemu oprogramowaniu wiążą swoją historię z Unixem, internetowym wolnym oprogramowaniem (free software), jak i społecznością hackerów.

Ogólna idea Open Source jest wyjątkowo prosta i przystępna. Gdy programiści mają swobodny dostęp do kodów źródłowych oprogramowania, mogą je dowolnie modyfikować, ulepszać i rozpowszechniać. Taka taktyka zapewnia szybki rozwój aplikacji i ogólną dostępność. Zastosowany rodzaj szybkiego procesu rozwoju oprogramowania wytwarza w efekcie lepszy, mniej zawodny produkt, niż tradycyjny zamknięty model, gdzie tylko kilku programistów tworzy kod źródłowy, a wszyscy inni są zmuszeni używać tylko ustalonego, niezmiennego, często niedoskonałego kodu.

Oprogramowanie, które ma być zakwalifikowane jak otwarte musi spełniać kilka kryteriów. Najważniejsze z nich to: wolna dystrybucja, kod źródłowy rozpowszechniany z programem, integralność kodów źródłowych autora, rozpowszechnianie licencji, licencja nie musi być szczególna dla produktu, ani wpływać na inne oprogramowanie, licencja powinna udostępniać modyfikację programu źródłowego.

Wielu użytkowników komputerów i Internetu nie zdaje sobie sprawy z tego, że dla płatnego i najbardziej rozpowszechnionego oprogramowania używanego na co dzień jest alternatywa. Najpopularniejszy do tej pory Windows zaczyna powoli tracić monopol na rynku komputerowym. Coraz bardziej popularne staje się oprogramowanie Open Source, które oferuje wachlarz zamienników dla programów Windowsowych.

lut 06 2008 Flash
Komentarze: 0

Flash jest technologią, która pozwala tworzyć multimedialne, interaktywne i bazujące na grafice strony WWW.

Pliki, które powstają w wyniku pracy z Flashem, charakteryzują się niewielką objętością. Jest to spowodowane tym, iż wszelkie występujące w nich obiekty zapisywane są w postaci wektorowej na zasadzie klatek kluczowych.

Za pomocą Flasha można stworzyć wachlarz użytecznych aplikacji, zaczynając od drobnych bannerów reklamowych, przechodząc przez filmiki i gry, kończąc na elementach stron WWW jak i całych serwisach internetowych. Trzeba mieć na uwadze, że im bardziej zaawansowana będzie aplikacja Flash tym jej rozmiar będzie większy.

Przy współpracy z językami takimi jak XML, JavaScript czy PHP, Flash staje się potężnym narzędziem o ogromnym potencjale. Z tego powodu coraz rzadziej można spotkać portal internetowy bez jakiegokolwiek użycia Flash'a.

Aby móc oglądać animacje Flasha na różnych stronach internetowych, trzeba mieć zainstalowaną odpowiednią wtyczkę do przeglądarki internetowej. Ze względu na rosnąca popularność tej technologii producenci przeglądarek internetowych dołączają takie pluginy do swoich pakietów, dzięki czemu nie trzeba błąkać się po sieci w poszukiwaniu odpowiednich wtyczek.

Za sprawą swoich animacji, Flash zastępuje powoli animowane gif-y, ponieważ swoimi interaktywnymi aplikacjami przyciąga wzrok i jest świetnie sprawdzającym się czynnikiem powiększającym frekwencje odwiedzających witryny. Ludzie chętniej klikają w ciekawy banner flaszowy, który kusi dynamicznymi efektami graficznymi, niż w prosty migający obraz gif.

Dzięki elementom Flasha serwisy WWW stają się atrakcyjniejsze i bardziej niepowtarzalne. Strony internetowe wykonane za pomocą tej technologii są idealna promocją nastawioną na wizualne przyciągnięcie użytkowników. Z tych powodów technika ta zyskuje coraz więcej zwolenników.

lut 06 2008 CRM - Customer Relationship Management
Komentarze: 0

Zarządzanie relacjami z użytkownikami Internetu/klientami (CRM - Customer Relationship Management) jest strategią i częścią filozofii biznesu. Samo pojęcie CRM jest bardzo szeroko pojętą filozofią dotyczącą obsługi klienta oraz dbaniem o dobre kontakty z klientami.

Wprowadzanie systemu CRM jest ważnym czynnikiem dla firm działających w sieci. Gwarantuje on nie tylko sprzedaż towaru czy usługi, ale również stałe relacje z klientem, maksymalizację rentowności, minimalizację kosztów obsługi klienta.

O sprawności i użyteczności tej strategii świadczy to, iż firmy funkcjonujące na tradycyjnym, niewirtualnym rynku, sięgają po rozwiązania z zakresu CRM. Poprzez działalność internetową takich instytucji jak banki, instytucje państwowe, urzędy pocztowe itp. Tworzenie internetowych oddziałów obsługi klienta oraz call center, ma na celu wzrost użyteczności usług, jak dopasowanie się do potrzeb klienta oraz umożliwienie mu większego dostępu do usług. Jest to zazwyczaj skutek trafnych wdrożeń CRMowych.

System CRM powinien charakteryzować się prostym dostępem do informacji o klientach i oferowanych produktach. Pracownik, powinien móc udzielić klientowi wszechstronnej informacji o dostępnych produktach lub usługach. Sprawne działanie systemu CRM umożliwiają systemy baz danych i systemy informatyczne.

Dzięki integracji CRM z innymi wykorzystywanymi w firmie aplikacjami, można wyeliminować powielanie tych samych informacji w różnych systemach.

Po wprowadzeniu narzędzi ułatwiających klientom dostęp do zasobów oraz informacji, zauważymy, że mamy do dyspozycji skuteczny mechanizm zarządzania relacji z nimi. Uzyskujemy obraz poszczególnych zachowań użytkowników serwisów, ich wymagań i upodobań. Daje nam to okazje do dowolnej analizy oraz w oczywisty sposób zwiększa to naszą wiedzę na temat klienta. Dzięki takim danym jesteśmy w stanie stworzyć indywidualną strategię, która w maksymalny sposób pozwoli nam zwiększyć wydajność naszych usług. Co więcej, robimy to minimalizując koszty związane z tradycyjnymi kanałami obsługi, a to z kolei przyczynia się do sukcesu firmy.

Za sprawą coraz szerszej działalności firm w sieci zarządzanie relacjami z użytkownikami Internetu, nabiera nowej jakości. Staje się bardzo skutecznym elementem gry rynkowej, która w obecnych czasach jest podstawą trafionego działania w e-biznesie oraz kartą przetargową w walce o pozyskanie stałego klienta.

Rozważając wprowadzenie skutecznego zarządzania relacjami z klientem przez sieć nie ma się specjalnie nad czym zastanawiać. CRM daje nie tylko świetna znajomość użytkownika, ale również przemyślane oraz dopasowane do jego potrzeb, strategie działania. Wzorce, dzięki którym klienci postrzegają nas lepiej, a my trafnie określamy ich zachcianki.

Rozwiązania CRM zwiększają lojalność klientów, tym samym stają się obecne we wszystkich dziedzinach biznesowo-usługowych

sty 17 2008 Fotomodeling
Komentarze: 0

Z pewnością fotomodeling to duża szansa na ciekawą, oryginalną pracę

- a dla najlepszych nawet na wysokie zarobki). Dla dużej części z Was będzie po prostu przygodą.... Dla innych - stanie się źródłem dodatkowego kieszonkowego w okresie studiów... Warto na początku swojej drogi właśnie w ten sposób traktować zmagania z modelingiem
- jak PRZYGODA - okazję do poznania ciekawych ludzi, naukę...
Bo jest to również nauka: aktorstwa, makijażu, chodzenia, naturalnego zachowania przed obiektywem aparatu - a zarazem wystudiowanego ruchu, świadomości własnego ciała, twarzy... Większość znanych modelek zdobywała swoją pozycję ciężką pracą, dyscypliną...    Modeling nie jest tylko zabawą, jak mylnie sądzi wiele osób. Niekiedy sesje zdjęciowe trwają po kilkanaście godzin. To właśnie wtedy młode kobiety zdają sobie sprawę, jak ciężka bywa to praca... Te wszystkie doświadczenia (zarówno te fascynujące jak i trudne) są DLA CIEBIE; nikt Ci tego nie odbierze tak, jak każdej wiedzy, którą zdobędziesz w życiu.

top  glamour  gallery  fotomodeling  akt  modeling  fotografia  fotomodelki  foto  models