Archiwum styczeń 2008


sty 17 2008 Fotomodeling
Komentarze: 0

Z pewnością fotomodeling to duża szansa na ciekawą, oryginalną pracę

- a dla najlepszych nawet na wysokie zarobki). Dla dużej części z Was będzie po prostu przygodą.... Dla innych - stanie się źródłem dodatkowego kieszonkowego w okresie studiów... Warto na początku swojej drogi właśnie w ten sposób traktować zmagania z modelingiem
- jak PRZYGODA - okazję do poznania ciekawych ludzi, naukę...
Bo jest to również nauka: aktorstwa, makijażu, chodzenia, naturalnego zachowania przed obiektywem aparatu - a zarazem wystudiowanego ruchu, świadomości własnego ciała, twarzy... Większość znanych modelek zdobywała swoją pozycję ciężką pracą, dyscypliną...    Modeling nie jest tylko zabawą, jak mylnie sądzi wiele osób. Niekiedy sesje zdjęciowe trwają po kilkanaście godzin. To właśnie wtedy młode kobiety zdają sobie sprawę, jak ciężka bywa to praca... Te wszystkie doświadczenia (zarówno te fascynujące jak i trudne) są DLA CIEBIE; nikt Ci tego nie odbierze tak, jak każdej wiedzy, którą zdobędziesz w życiu.

top  glamour  gallery  fotomodeling  akt  modeling  fotografia  fotomodelki  foto  models

sty 17 2008 Reklama wizualna
Komentarze: 0

Od lat znane jest powiedzenie „reklama dźwignią handlu”. Reklama ma przyciągać uwagę, przebić się poprzez inne reklamy i być zauważona.

Pierwsza reguła reklamowania mówi, że reklama powinna wyróżniać się. Aby taki cel osiągnąć, reklamodawcy korzystają z różnorodnych sposobów przyciągania uwagi.

Reklam jest dzisiaj tak wiele, że ludzie czytają je bardzo niedbale. Trzeba zatem przyciągać ich uwagę wspaniałymi obietnicami oraz kunsztowną retoryką – czasami niezwykle finezyjną, kiedy indziej zaś wzruszającą.

Jednym z rodzajów reklamy jest reklama wizualna.

Działa ona na kontakt wzrokowy, poprzez swoją estetykę, barwę i wyraz na potencjalnego nabywcę usługi. Nośnikami reklamy wizualnej są kasetony, litery przestrzenne, reklamy świetlne, szyldy, bilbordy, plakaty, tablice reklamowe.

Inną formą reklamy wizualnejsystemy wystawiennicze, stoiska promocyjne, stoiska degustacyjne, gdzie na wyciągnięcie ręki potencjalny konsument, może sprawdzić na miejscu jakość, smak i wygląd danego produktu.

Szyldy – są podstawową formą reklamy każdej firmy, punktu usługowego, sklepu

Mogą być wykonane na podłożach takich jak: blacha aluminiowa, płyta PCV, płyta polipropylenu, plexi. Grafikę i treść szyldów wycina się z folii samoprzylepnej, stosuje się też druk solwentonowy / odporny na warunki atmosferyczne /.

Litery przestrzenne – estetyczna, bardzo efektowna wizytówka każdej firmy. Zaletą tego rodzaju reklamy jest waga liter oraz łatwość montażu. Wymiary na życzenie klienta. Mogą być podświetlane wewnątrz świetlówkami, neonem lub diodami LED.

Litery nie podświetlone wykonuje się z lekkiego styroduru. Mogą być wykonane także z tworzyw sztucznych, plexi, dodatkowo frezowane.

Kasetony – mogą być zewnętrzne i wewnętrzne.

Zewnętrzne składają się z aluminiowej lakierowanej ramki, w której osadzone są płyty z tworzywa sztucznego lub plexi. Na płytach znajduje się grafika wykonana różnymi technikami druku: sitodrukiem, wydruk z poltera cyfrowego lub folią samoprzylepną. Kasetony są podświetlane od wewnątrz. Widoczne w dzień i w nocy, co jest ich podstawową zaletą.

Wewnętrzne służą do ekspozycji w wewnątrz pomieszczeń. Konstrukcja w większości wykonana jest z tworzywa sztucznego. Daje to możliwość stosowania bardzo wyrafinowanych form plastycznych. Mogą być produkowane w wersji dwustronnej, na ogół są one podświetlane od wewnątrz.

Tablice reklamowe – mogą być podwieszane i naścienne, informacyjne. Mogą być jako stojaki reklamowe stosowane w pomieszczeniach biurowych, bankach, sklepach.

Materiałem może być szkło, metale nierdzewne, blachy perforowane, drewno, plexi, tworzywa sztuczne.

Grafika może być wykonana w dowolnej technice.

Stoiska degustacyjne, promocyjne – dzięki funkcjonalności oraz dużej powierzchni grafiki dobrze się sprawdzają jako pojedyncze, samowystarczalne obiekty n p. w supermarketach. Produkt wyróżnia się z ogólnej ekspozycji i zwraca na siebie uwagę potencjalnych kupujących.

Wygodę użytkowania zapewnia ergonomiczne kształty oraz łatwość składania i rozkładania. Niewielkie wymiary i waga złożonych stoisk powoduje, że transport w kolejne miejsce promocji nie będzie problemem.

Systemy wystawiennicze – wzbogacają przestrzeń promocyjną, targową i sprzedażową. Zwracają uwagę klienta na produkt lub usługę, która powinna być szczególnie wyeksponowana. Systemy wystawiennicze są funkcjonalne, przy minimalnym nakładzie sił i w krótkim czasie daje się rozłożyć i złożyć, co sprawia, że ich transport jest bezpieczny i wygodny dla systemu i grafiki.

W systemie wykorzystuje się; roll-up, ścianki wystawiennicze, pylony podświetlane, stojaki na ulotki, bramki „słupki”.

sty 17 2008 Dzień e-mail - eKomunikacja, bezpieczeństwo,...
Komentarze: 0

Zapraszam do odwiedzenia strony poświęconej e-Komunikacji i Święcie Internautów

Wydarzenie jest okazją by porozmawiać o roli sieci w komunikacji z innymi ludźmi, by zwrócić uwagę na ogromne zasoby informacji, które za pomocą zasobów światowego WWW stały się ogólnie dostępne. O faktach których sobie nie uświadamiamy i których, bywa, że nie doceniamy.

Dzień - e maila - święto dla Nas wszystkich uczestniczących i korzystających z sieci.

Dzięki niemu więcej możemy dowiedzieć się o internecie, posłuchać opinii specjalistów z wielu dziedzin - towarzyszących temu medium, a jednocześnie dokształcić się w zakresie bezpieczeństwa, oprogramowania, ba – definicji.

Dlaczego “Dzień e-maila”?

E-mail, i jego symbol @ ( at – popularnie nazywana w Polsce: małpką), jest najpopularniejszym logo światowych zasobów World Wide Web - symbolem sieci. Organizatorzy uznali, że nic lepiej nie odzwierciedli roli komunikacji we współczesnym społeczeństwie niż najważniejszy jej symbol - @ - porównywalny ze znaczkiem pocztowym.

DZIEŃ e- MAILA może być i jest dowodem Solidarności specjalistów wielu net’ owych dziedzin, internetowych miejsc, których celem jest poprawa jakości komunikacji międzyludzkiej, wiedzy i świadomości użytkowników, bezpieczeństwa. Szeroko rozumiane media powinny więc włączyć się w tę inicjatywę – do czego namawiamy.

Dziś dla wielu ludzi internet właśnie jest głównym źródłem pozyskiwania informacji ze wszystkich dziedzin życia. Można mieć pewność, że przeważająca większość ludzkiej wiedzy ma swoje odzwierciedlenie w jej zasobach, a ważne opracowania i informacje odszukać możemy jedynie w tym medium.